Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Omówienie salda i elementów na fakturze
W sytuacji gdy dowolne kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku budzą Twoje wątpliwości, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz otrzymać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo sprawdzisz w nich saldo swojego konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu zdobędziesz ponadto wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób można opłacać faktury.
Kontakt
ul.Powstańców Wlkp 16, Konin 62-510
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.