Omówienie salda i elementów na rachunku
W momencie kiedy jakiekolwiek kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje pytania, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób możesz uzyskać odpowiednie wyjaśnienia na ich temat. Co więcej zweryfikujesz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu uzyskasz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać opłaty.
Zmiana metody rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Kościuszki 6, Brodnica 87-300
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 17:00, Śr 08:00 – 17:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.