Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i pozycji na rachunku
W sytuacji kiedy jakiekolwiek elementy związane z saldem lub pozycjami na fakturze wywołują Twoje obiekcje, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz pozyskać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo skontrolujesz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu otrzymasz także wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać należności.
Kontakt
ul.Lwowska 7, Wadowice 34-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.