Omówienie salda i pozycji na rachunku
W sytuacji kiedy dowolne elementy związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu możesz uzyskać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu zdobędziesz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Partyzantów 25a, Busko-Zdrój 28-100
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 17:00, Śr 08:00 – 17:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 17:00, Sob 09:00 – 15:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.