Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i elementów na rachunku
W przypadku kiedy dowolne kwestie związane z saldem lub pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością możesz otrzymać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu uzyskasz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować należności.
Kontakt
ul.Legionów 3, Wieliczka 32-020
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.