Zmiana metody rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Omówienie salda i elementów na rachunku
W momencie gdy którekolwiek elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze budzą Twoje obiekcje, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób możesz otrzymać odpowiednie wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu otrzymasz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz uiszczać należności.
Kontakt
ul.Sienkiewicza 34, Kielce 25-007
Czynne
Pon 09:00 – 18:00, Wt 09:00 – 18:00, Śr 09:00 – 18:00, Czw 09:00 – 18:00, Pt 09:00 – 18:00, Sob 09:00 – 15:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.