Zmiana metody rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i pozycji na fakturze
W sytuacji kiedy którekolwiek kwestie związane z saldem lub pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu możesz otrzymać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo własnego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu zdobędziesz oprócz tego informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz uiszczać opłaty.
Kontakt
ul.Kościuszki 33, Piaseczno 05-500
Czynne
Pon 09:00 – 18:00, Wt 09:00 – 18:00, Śr 09:00 – 18:00, Czw 09:00 – 18:00, Pt 09:00 – 18:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.