Wyjaśnienie salda i pozycji na rachunku
W przypadku gdy dowolne elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze wywołują Twoje pytania, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób możesz uzyskać wszelkie wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo zweryfikujesz w nich saldo swojego konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu zdobędziesz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać należności.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Pl. Kościuszki 1, Bytom 41-902
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.