Wyjaśnienie salda i elementów na fakturze
W przypadku gdy dowolne kwestie związane z saldem lub pozycjami na rachunku wywołują Twoje pytania, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób możesz otrzymać wszystkie wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo zweryfikujesz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu otrzymasz oprócz tego wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz uiszczać należności.
Zmiana metody rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Ks. Nosala 2, Dębica 39-200
Czynne
Pon 09:00 – 20:00,Wt 09:00 – 20:00,Śr 09:00 – 20:00,Czw 09:00 – 20:00,Pt 09:00 – 20:00,Sob 09:00 – 20:00,Nd 10:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567