Omówienie salda i pozycji na rachunku
W sytuacji kiedy którekolwiek elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze wywołują Twoje pytania, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób możesz uzyskać szczegółowe wytłumaczenia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu uzyskasz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Piłsudskiego 44747, Biała Podlaska 21-500
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567