Wyjaśnienie salda i elementów na fakturze
W momencie kiedy dowolne kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób możesz otrzymać szczegółowe wytłumaczenia na ich temat. Co więcej przeanalizujesz w nich saldo własnego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu dostaniesz ponadto wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób można opłacać należności.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Łukasiewicza 1, Słupsk 76-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.