Wyjaśnienie salda i pozycji na fakturze
W momencie kiedy którekolwiek elementy związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje obiekcje, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz pozyskać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo skontrolujesz w nich saldo własnego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu otrzymasz ponadto wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób można regulować rachunki.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Jana Pawła II 10, Jarosław 37-500
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.