Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Omówienie salda i elementów na fakturze
W sytuacji gdy obojętnie jakie elementy związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością możesz pozyskać odpowiednie wyjaśnienia na ich temat. Co więcej skontrolujesz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu otrzymasz także informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób można regulować rachunki.
Kontakt
ul.Rynek 3, Kluczbork 46-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.