Wyjaśnienie salda i elementów na rachunku
W przypadku kiedy jakiekolwiek kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku budzą Twoje pytania, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością możesz pozyskać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo zweryfikujesz w nich stan własnego konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu otrzymasz również informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.10-lutego 16, Gdynia 81-366
Czynne
Pon 10:00 – 20:00, Wt 10:00 – 20:00, Śr 10:00 – 20:00, Czw 10:00 – 20:00, Pt 10:00 – 20:00, Sob 10:00 – 15:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.