Omówienie salda i elementów na rachunku
W przypadku kiedy dowolne kwestie związane z saldem lub pozycjami na fakturze budzą Twoje obiekcje, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób możesz otrzymać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich saldo własnego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu dostaniesz ponadto informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób można regulować faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Gen. Władysława Sikorskiego 20, Lubin 59-300
Czynne
Pon 10:00 – 21:00,Wt 10:00 – 21:00,Śr 10:00 – 21:00,Czw 10:00 – 21:00,Pt 10:00 – 21:00,Sob 10:00 – 21:00,Nd 10:00 – 21:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.