Wyjaśnienie salda i pozycji na rachunku
W sytuacji kiedy jakiekolwiek kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje pytania, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu możesz pozyskać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo uzyskasz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu dostaniesz ponadto informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować należności.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Wyspiańskiego 1a, Gubin 66-620
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.