Omówienie salda i elementów na fakturze
W momencie gdy dowolne kwestie związane z saldem lub pozycjami na fakturze budzą Twoje wątpliwości, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz uzyskać odpowiednie wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich stan własnego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu dostaniesz także informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać należności.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.3-go Maja 15, Zawiercie 42-400
Czynne
Pon 09:00 – 18:00, Wt 09:00 – 18:00, Śr 09:00 – 18:00, Czw 09:00 – 18:00, Pt 09:00 – 18:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.