Wyjaśnienie salda i elementów na rachunku
W przypadku kiedy jakiekolwiek kwestie związane z saldem lub pozycjami na fakturze wywołują Twoje obiekcje, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością możesz uzyskać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo zweryfikujesz w nich stan własnego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu zdobędziesz także wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób można regulować faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Warszawska 16, Ciechanów 06-400
Czynne
Pon 09:00 – 18:00, Wt 09:00 – 18:00, Śr 09:00 – 18:00, Czw 09:00 – 18:00, Pt 09:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.