Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i pozycji na fakturze
W momencie kiedy obojętnie jakie elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze budzą Twoje wątpliwości, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością możesz pozyskać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo zweryfikujesz w nich stan własnego konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu dostaniesz również wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać faktury.
Kontakt
ul.Prusa 3, Koło 62-600
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.