Wytłumaczenie salda i pozycji na rachunku
W sytuacji gdy jakiekolwiek kwestie związane z saldem lub pozycjami na fakturze budzą Twoje wątpliwości, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób możesz otrzymać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo sprawdzisz w nich stan swojego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu otrzymasz oprócz tego wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać faktury.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Rynek 30, Kępno 63-600
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.