Zamontowanie licznika energii na kartę
Licznik przedpłatowego to rozwiązanie pozwalające na płacenie za prąd z góry. Pozwala on zwiększyć kontrolowanie wydatków i zminimalizować ryzyko zadłużenia. Każdy może zainstalować tego typu. Potrzebny jest do tego właściwy formularz z prośbą o jego założenie, który powinno się złożyć do dystrybutora energii elektrycznej. W przypadku podpisanej umowy kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję energii można to wykonać w biurze obsługi klienta firmy. Koszt licznika ponoszony jest w tym przypadku przez klienta.
Reklamacja rachunku za energię elektryczną
W sytuacji, gdy wysokość należności za prąd jest zbyt wielka oraz mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w domu, można złożyć reklamację do dostawcy energii, między innymi w jego biurze obsługi klienta. Druk reklamacyjny powinien zawierać takie dane jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer PPE, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny, dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca prądu ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.
PGNiG Kępno