Wytłumaczenie salda i elementów na fakturze
W momencie kiedy dowolne kwestie związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje wątpliwości, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób możesz zdobyć wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo uzyskasz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu zdobędziesz również informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać faktury.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.3 Maja 1, Kalisz 62-800
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 09:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.