Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i pozycji na fakturze
W przypadku gdy jakiekolwiek kwestie związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje wątpliwości, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz uzyskać wszystkie wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu zdobędziesz oprócz tego wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz uiszczać opłaty.
Kontakt
ul.Rynek 13, Limanowa 34-600
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.