Omówienie salda i pozycji na rachunku
W przypadku gdy obojętnie jakie kwestie związane z saldem czy też pozycjami na fakturze wywołują Twoje pytania, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz uzyskać wszelkie wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich stan swojego konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu uzyskasz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać opłaty.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Sikorskiego 123, Gorzów Wielkopolski 66-400
Czynne
Pon 09:00 – 20:00,Wt 09:00 – 20:00,Śr 09:00 – 20:00,Czw 09:00 – 20:00,Pt 09:00 – 20:00,Sob 10:00 – 18:00,Nd 10:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.