Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Omówienie salda i elementów na fakturze
W momencie gdy dowolne kwestie związane z saldem lub pozycjami na fakturze budzą Twoje wątpliwości, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz uzyskać odpowiednie wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich stan własnego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu dostaniesz także informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać należności.
Kontakt
ul.Rybnicka 97, Racibórz 47-400
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00, Nd 09:30 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.