Zmiana metody rozliczeń za energię
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wyjaśnienie salda i pozycji na fakturze
W sytuacji gdy jakiekolwiek elementy związane z saldem lub pozycjami na fakturze wywołują Twoje pytania, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu możesz uzyskać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Co więcej zweryfikujesz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu zdobędziesz ponadto informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować należności.
Kontakt
ul.Noniewicza 93a, Suwałki 16-400
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.