Zmiana taryfy energii elektrycznej w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu
Wszyscy raz 12 miesięcy ma możliwość zmienić u swojego dostawcy energii taryfę energetyczną, na której bazie wyliczane są rachunki za prąd. Tego typu zmiana wymaga podpisania kolejnej umowy. Wykonać to można na przykład w stacjonarnym punkcie obsługi klienta dostawcy prądu. W takiej sytuacji potrzebny będzie wyłącznie dowód osobisty, inne sprawy załatwi z kolei pracownik. Wśród taryf energii istnieją natomiast następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena prądu jest stała bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i jest uzależniona od pory dnia i dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za prąd
W sytuacji, kiedy jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię elektryczną od dostawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć na przykład w placówce obsługi klienta. Dostępni tam konsultanci sprawdzą wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku pomyłki sprzedawcy pomogą wypełnić właściwy dokument reklamacyjny i przekażą go do rozpatrzenia.