Zmiana metody rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wyjaśnienie salda i elementów na fakturze
W sytuacji kiedy obojętnie jakie elementy związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje wątpliwości, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób możesz uzyskać odpowiednie wytłumaczenia na ich temat. Co więcej zweryfikujesz w nich saldo własnego konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu zdobędziesz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz uiszczać rachunki.
Kontakt
ul.16-go Stycznia 7a, Końskie 26-200
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 17:00, Śr 08:00 – 17:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.