Wytłumaczenie salda i elementów na rachunku
W przypadku kiedy dowolne kwestie związane z saldem lub pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością możesz otrzymać wyczerpujące wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo przeanalizujesz w nich saldo należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zaległości. W tym miejscu uzyskasz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować należności.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Batorego 128, Zielona Góra 65-735
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00, Nd 09:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.