Omówienie salda i pozycji na fakturze
W sytuacji kiedy jakiekolwiek elementy związane z saldem czy też pozycjami na rachunku wywołują Twoje obiekcje, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób możesz otrzymać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich saldo swojego konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu zdobędziesz oprócz tego wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób można uiszczać faktury.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Mickiewicz 50/5, Bielsk Podlaski 17-100
Czynne
Pon 09:00 – 18:00, Wt 09:00 – 18:00, Śr 09:00 – 18:00, Czw 09:00 – 18:00, Pt 09:00 – 18:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.