Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji gdy w trakcie regulowania faktur za prąd prześlesz za dużo pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz oprócz tego złożyć wniosek o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie uiszczania rachunków.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, której dokonujesz sam, musisz złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrealizować w punktach stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz wskazany druk czy też wypełnisz go na miejscu, a potem złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Al. Kościuszki 123, Łódź 90-451
Czynne
Pon 08:00 – 18:00,Wt 08:00 – 18:00,Śr 08:00 – 18:00,Czw 08:00 – 18:00,Pt 08:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.