Złożenie dokumentu o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy podczas opłacania rachunków za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele pieniędzy na konto sprzedawcy energii elektrycznej, w jego placówce możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz również złożyć dokument o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas dokonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz sam, masz obowiązek złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w placówkach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy wniosek lub uzupełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Targowa 37, Ostrołęka 07-410
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.