Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz sam, musisz złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w punktach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni dokument lub uzupełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul. Wspaniała 41, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222