Złożenie wniosku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji gdy w trakcie opłacania faktur za prąd przelejesz za dużo pieniędzy na konto sprzedawcy prądu, w jego placówce możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz również złożyć formularz o przeniesienie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie uiszczania rachunków.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii
Podczas zmiany sprzedawcy energii, jakiej dokonujesz osobiście, powinieneś złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz wskazany wniosek czy też wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Piłsudskiego 73, Tomaszów Lubelski 22-600
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.