Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie kiedy w trakcie opłacania rachunków za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego punkcie możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz także złożyć prośbę o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie dokonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Przy zmianie sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz samodzielnie, powinieneś złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni druk czy też wypełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Waryńskiego 44716, Pruszków 05-800
Czynne
Pon 08:00 – 18:00,Wt 08:00 – 18:00,Śr 08:00 – 18:00,Czw 08:00 – 18:00,Pt 08:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.