Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu
Zamierzając zmienić sprzedawcę energii elektrycznej, należy przede wszystkim przeanalizować ofertę nowej firmy, a później zawrzeć z nią umowę. Formalności związane z wypowiedzeniem umowy z obecnym sprzedawcą można zlecić wybranej firmie czy też zająć się nimi osobiście. W innym przypadku będzie konieczne złożenie samodzielnie wniosku chociażby w punkcie obsługi klienta. Dostarczanie energii elektrycznej przez wybranego sprzedawcę prądu rozpocznie się od razu po zakończeniu poprzedniej umowy sprzedaży. Zmiana sprzedawcy prądu nie zwalnia natomiast z obowiązku uregulowania faktur za prąd w starej firmie.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię elektryczną
W przypadku, gdy jakiekolwiek podpunkty faktury za energię elektryczną od sprzedawcy energii elektrycznej są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w punkcie obsługi klienta. Dostępni tam specjaliści przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku błędu sprzedawcy pomogą wypełnić odpowiedni druk reklamacyjny oraz przekażą go do rozpatrzenia.