Wniosek o zwrot nadpłaty za prąd
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u sprzedawcy energii elektrycznej można odzyskać. Wystarczy do tego odpowiedni dokument, który należy wypełnić własnymi danymi wraz z adresem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Dokument można złożyć na przykład w oddziale obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przekazany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie z kolei na podane konto bankowe lub może być on również przekazany na konto innego klienta dostawcy prądu, który zostanie wskazany we wniosku.
Jak zmienić sprzedawcę energii?
Zamierzając zmienić sprzedawcę prądu, należy przede wszystkim znaleźć ofertę innej firmy, a następnie zawrzeć z nią umowę. Formalności związane z wymówieniem umowy z obecnym sprzedawcą można powierzyć nowej firmie lub zająć się nimi samodzielnie. W innym przypadku będzie niezbędne złożenie samodzielnie wypowiedzenia na przykład w biurze obsługi klienta. Dostawa energii przez nowego sprzedawcę energii rozpocznie się natychmiast po zakończeniu starej umowy sprzedaży. Zmiana dostawcy prądu nie zwalnia jednak z obowiązku zapłacenia należności za prąd w starej firmie.