Złożenie prośby o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy w trakcie regulowania faktur za energię elektryczną prześlesz za dużo środków na konto sprzedawcy energii, w jego oddziale możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz także złożyć formularz o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie uiszczania rachunków.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W trakcie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz wskazany wniosek czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Al. Ducha Świętego 8, Mielec 39-300
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.