Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji kiedy w trakcie regulowania rachunków za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele środków na konto sprzedawcy energii, w jego oddziale możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twoje konto bankowe. W punkcie możesz dodatkowo złożyć formularz o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd podczas dokonywania rachunków.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
W trakcie zmiany sprzedawcy energii, której dokonujesz osobiście, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni dokument lub wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Piaskowa 1, Suwałki 16-400
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.