Złożenie wniosku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji gdy w trakcie regulowania rachunków za energię elektryczną przelejesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego punkcie możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz również złożyć druk o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie wykonywania rachunków.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii
W momencie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz sam, powinieneś złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w oddziałach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany dokument lub wypełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Pułtuska 116, Wyszków 07-200
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.