Złożenie druku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku gdy podczas opłacania faktur za energię elektryczną przelejesz za dużo środków na konto sprzedawcy energii elektrycznej, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz także złożyć formularz o przeniesienie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd podczas dokonywania rachunków.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
W momencie zmiany sprzedawcy energii, jakiej dokonujesz osobiście, musisz złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to zrealizować w oddziałach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany wniosek lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Okrzei 103, Jędrzejów 28-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.