Złożenie dokumentu o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy w trakcie opłacania faktur za energię elektryczną prześlesz za dużo pieniędzy na rachunek sprzedawcy prądu, w jego punkcie możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W filii możesz również złożyć formularz o przeniesienie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie dokonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W trakcie zmiany sprzedawcy energii, jakiej dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz wskazany wniosek czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Szpitalna 3, Tarnobrzeg 39-400
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.