Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także raz w ciągu roku zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej zależy wysokość Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa G11, w jakiej naliczana jest identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w których cena prądu zależy od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do placówki, powinieneś mieć ze sobą: numer PPE, dowód tożsamości. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można także po ukończeniu budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, gdyż od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszystkie informacje od sprzedawcy energii elektrycznej w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Jan III Sobieskiego 3, Ostróda 14-104
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555