Podpisanie umowy na prąd budowlany
Żeby podpisać umowę na prąd budowlany, niezbędne jest w pierwszej kolejności uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz zamontowania licznika. W takim przypadku zawierana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą zawierającą dostarczanie i sprzedaż energii elektrycznej. Choć może być także zawierana na każdą z usług odrębnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której cena energii elektrycznej jest wyższa nawet o 20% niż koszt energii w taryfach G przeznaczonych dla gospodarstwa domowego.
Przeksięgowanie wpłaty za energię elektryczną
Niepoprawnie przelane pieniądze za rachunek za energię na błędne konto, mogą zostać przeksięgowane. Takiej sytuacji trzeba wypełnić właściwy formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wielkość kwoty niepoprawnie wpłaconej, numer konta bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki wniosek można złożyć w punkcie obsługi klienta dostawcy prądu wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.
Plus Ostróda