Zmiana taryfy energii w biurze obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również raz w ciągu roku zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej zależy wielkość Twoich rachunków za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa G11, w której obowiązuje identyczna cena oraz taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do biura, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z łatwością można także po zakończeniu budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w placówkach obsługi klienta. Jest to niezwykle istotne, ponieważ od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszelkie informacje od sprzedawcy energii w tym także rachunki.
Kontakt
ul.Piłsudskiego 39, Płock 09-410
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.