Zmiana taryfy energii w oddziale obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz w ciągu roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich faktur za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w której obowiązuje identyczna cena i taryfy dwustrefowe, w jakich cena prądu zależy od pory dnia. Udając się w tej kwestii do punktu, musisz mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W oddziałach obsługi klienta z powodzeniem można także po sfinalizowaniu budowy nieruchomości przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przeznaczoną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich aktualizacji możesz z łatwością dokonać także w placówkach obsługi klienta. Jest to niezwykle ważne, gdyż od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym także rachunki.
Kontakt
ul.Płocka 15, Płońsk 09-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.