Przepisanie licznika po śmierci właściciela domu
Jedną z wielu formalności, które powinno się dopełnić po śmierci właściciela domu, z którym była podpisana umowa na sprzedaż energii, jest przepisanie licznika. Dokonać tego można w biurze obsługi klienta. Potrzebne są wyłącznie takie dokumenty jak: akt zgonu właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została podarowana w spadku, sądowe postanowienie o spadku lub notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na podstawie tych danych zostanie wymówiona stara umowa ze sprzedawcą energii oraz zawarta nowa. W trakcie tego procesu można także wybrać inną taryfę dostawcy.
Wyłączenie dostaw prądu z powodu niezapłaconych faktur za prąd
Przekroczenie terminu płatności o 30 dni to jeden z najczęstszych powodów wyłączenia dostaw energii. W takim przypadku należy najpierw uiścić zaległości, tak aby nie było żadnych zaległości. Najczęściej takie działanie jest wystarczające, aby sprzedawca wznowił dostawy energii elektrycznej do domu. Jeśli natomiast chcesz, żeby wznowienie dostaw energii nastąpiło wcześniej, w takim przypadku możesz udać się do punktu obsługi klienta wraz z potwierdzeniem wykonanej wpłaty i przekazać je pracownikowi.