Zmiana taryfy energii w biurze obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz do roku zmienić darmowo taryfę energetyczną, od której zależy wysokość Twoich rachunków za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa jednostrefowa, w której obowiązuje jedna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej uzależniony jest od pory doby. Udając się w tej sprawie do placówki, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W punktach obsługi klienta z łatwością można również po zakończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich aktualizacji możesz z łatwością dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to niezwykle istotne, iż od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie informacje od sprzedawcy prądu w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Dworcowa 3, Olsztyn 10-413
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555