Zmiana taryfy energii w biurze obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz na 12 miesięcy zmienić darmowo taryfę energetyczną, od której uzależniona jest wysokość Twoich rozliczeń za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to najczęściej taryfa G11, w jakiej obowiązuje identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Udając się w tej kwestii do biura, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód tożsamości. W placówkach obsługi klienta z powodzeniem można także po zakończeniu budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich aktualizacji możesz z łatwością dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to bardzo niezbędne, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy prądu w tym także rachunki.
Kontakt
ul.Grunwaldzka (Olivia Six) 472D, Gdańsk 80-309
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555