Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich rozliczeń za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla domu to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w której naliczana jest identyczna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do punktu, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W punktach obsługi klienta z powodzeniem można także po zakończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w filii obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać również w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle ważne, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym także faktury.
Kontakt
ul.Strażacka 7a, Aleksandrów Kujawski 87-700
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555